neděle 12. května 2013

Forever Alone's random photos

HG ♥

Nejsem zvyklá být bez přítele, kamarádů nemám moc.. takže teď si připadám jako největší forever alone na světě. Chtěla bych s někým být. Jenže on nechce.

Po dlouhé době jsem v pátek byla v kině a bylo to super ! :) Scary movie 5 sice nemá nic společnýho s předchozíma čtyřma, ale podle mě stojí za to. Hodně jsem se nasmála :D

Dlouho jsem nebyla nakupovat. Potřebovala bych pár věcí na léto - boty, topy a kraťásky. Peníze by byly, ale šetřím na autoškolu. Všichni v okolí jsou mi motivací, protože úspěšně autoškolu dokončili. Od nás ze třídy mají řidičák jen holky, žádný kluk :D Takže si říkám : když to daly ony, já musím taky.

Hrne se na mě tolik věcí.. Ročníkové zkoušky, uzavírání známek, práce (díky bohu za zasloužené peníze), víkend v Praze, víkend v Krumlově, pak doufám ta autoškola.. Mám z toho strach.

 Hajáme s ňuníčkem



 Mám je už asi tři týdny

 Vypadá sice hnusně, sýr se ještě neroztekl, rajčata padaly, ale byl super :D

 Dneska si dám to stejný :)

 ♥

 Už to budee..

 Vepřové se slaninou a cibulí, mňamíi :D

 30.4. čarodky - všichni jsme měli tyhle kelímky, tak jsme si je museli označit. Můj byl jasnej :D 

3 komentáře:

  1. to vepřové vypadá moooc dobře :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kašli na něj, zachovej si svou hrdost. Tímhle mu akorát dokazuješ, jak moc jsi na něm byla závislá a věř mi - to přejde. Jednou Ti dojde, jakej kretén to ve skutečnosti byl. ( A pozor! To soudím nezaujatě!)
    Taky bych na to chtěla strašně jít, ty filmy miluju, navíc tam hraje Charlie <33
    Držím palce, určitě to dáš. :)
    Oh, ta jídla vypadají chutně.
    Žádný forever alone! Ale awesome girl! :D


    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nehty!
    Konec školního roku se blíží, všichni jsou všechno dohánět a pak je z toho takový blázinec. Neměj strach, všechno zvládneš, držím palce :)

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat