úterý 4. června 2013

Prague last week

HG ♥

Minulý víkend jsem byla v Praze s rodinou. Bylo to fajn, ale strašná zima, vítr a déšť, ale samozřejmě lepší, než teď. Ještě že jsem se tomu tak vyhnula a mám to za sebou :) Na ubytovně bylo 12°C :D A venku 8. Takže z jedné zima do druhé :D Když jsme se s taťkou oddělili, šli jsme se kouknout do Palladia. Je to tam fakt super. Nadšená jsem byla taky ze Ski Diving areny. Nejhorší byla cesta zpět. Metrem na Florenc v pohodě, ale musela jsem připlácet za lístek do busu Student Agency :/ Celou cestu do Prahy i zpět v tom buse jsem se učila, bylo to moc fajn na té dálnici, učení se mi vyloženě vtlouklo do hlavy :D

Některý příští článek budu věnovat tomuto víkendu, kdy jsem byla v Českém Krumlově, naštěstí jsem povodním ujela tak tak :D Bylo to moooc fajn :)

Dneska jsem si byla vyzvednout balíček v Parfums.cz v Letmu. Stavila jsem se ještě v DMku a já debil koupila dvě stejný věci, místo abych koupila jednu a druhou jinou :D Takže mám doma milion kondicionérů a jeden šampon :)

 Hrádeček a střídání stráží ve 12:00



 Karlův most

 Orloj

 Socha Jana Husa ?

 A letíímeee


 Obchod Blanky Matragi, šaty za 30 000 jsou podle mě na ni ještě levný, když jsem slyšela o tom, že šila šaty za mnohem víc pro nějakou arabskou princeznu či koho :)

 Jízdenka do metra

 Moc dlouhý eskalátory :) A moc rychlý oproti našim v Brně

 A jedeme domů :)

2 komentáře:

  1. To mas stesti, ze jsi stihla Krumlov jeste nezatopeny :))! Tesim se na clanek

    OdpovědětVymazat
  2. Znám lepší fotky s Orlojem :DD

    OdpovědětVymazat