pondělí 16. března 2015

Jak šel můj čas v roce 2014


Čauveček mňauveček

Dneska bych chtěla trochu dohnat co jsem zanedbala.. Chtěla bych se podělit o pár fotek z různých zážitků za minulý rok.. nefotím už tolik jako dřív, ale některé fotky stojí za to :)

Začla bych někde tady.. :D

 Minulý silvestr na Slovensku.. Mám svůj vlastní záchod :D

 Pokračovat budu tímto.. stále Slovensko.




 Zpět do Čr a to přímo do postele s mým mrňouskem :)

 Moje proměna na zrzku

 Další změna.. už od prosince roku 2013 nekouřím.. Myslela jsem, že to nevydržím a zapálím si - tyhle cigarety ale nejsou moje. Já jsem už 'čistá' :)

 Ráno 15.2. tohle ráno jsem potkala v Tabarinu (brněnský club pro ty kdo neznají) jednoho moc zajímavýho kluka.. vypadá jako kříženec Michaela Schumachera a Draca Malfoye ♥ :D chvilku jsme se scházeli, on se pak dal dohromady s bývalou (a pak se stejně rozešli znovu) a teď se bavíme jen jako kamarádi :)



V Praze s 
Preclíčkem jsme si užívali :D




Amy a Preclík :)

 Dělali jsme blbosti ... :D


I s Verunkou jsme dělaly blbosti.. aneb nás Vrškovník :D u VZP
Ples s mým nejlepším kamarádem (nevím proč to píše s podtržením, celý se to posralo s těma fotkama, nechce se mi to přepisovat, nejde to vypnout)

jezdili jsme na motorce.. IMG_20140418_175354.jpg (553×553)
S našima jsme byli na pštrosí farmě ♥20140420_154216.jpg (415×553)

A dál jsme jezdili na motorce.. do dalekých krajů :D20140501_154658.jpg (737×553)

Taky při západu slunce u nás v Brně..20140520_202737.jpg (415×553)
Jsme hravá rodinka :D 

A pak jsem se dala dohromady s D. :) o tom příště :)


Žádné komentáře:

Okomentovat