pátek 8. února 2013

Nails and random

HG ♥

Už se nemůžu dočkat, až si objednám sadu na gelovky a akrylovky. Snad mi to vyjde a narazím na nějakou super a hlavně doufám, že mi ji pošlou.. Už se to blíží, protože na účet mají dojít penízky z brigády :)

Zatím jsem si dělala nehty na nohách úplně obyčejně.. + pár foteček

Jinak zítra vstávám v 5 ráno, protože jdu brigádničit na raut do kuchyně. Vůůůbec se mi tam nechce :/ Ani nevím kdy večer se vrátím = celej den v prdeli. Ale potřebuju penízky :D





 Tohle jsem na to použila

 Fotka stará tři týdny, večeře s D. Bylo to sice dobrý, ale na jídlo v Potrefené Huse to nemá

 Spolužačka mi nakreslila krásnej obrázek :D

 Wafličky

 Denisounovi na mě spadl telefon, když ho dával na poličku, kterou mám nad postelí. Ještě mi tekla krev z dásně a bolí mě zub, takže vypadám fakt pěkně :D

 Moooc červených aut :D Pohled z okna jako u blbečků na dvorečku

 K D. jsem si jeden večer donesla ovoce , protože jsem se nestihla najíst doma :D



4 komentáře:

  1. pěkné nehty a máš pěkný blog :))

    OdpovědětVymazat
  2. kiwi, banan, jahody <3 dala bych si!aa to neni poe, to je pou!:Dale je to pěkný obrázek, na te hře úplně ujíždím:D btw: fotky jsou hezké:)

    OdpovědětVymazat
  3. to se mi taky už stalo že mi spadl mobil na hubu a měla jsem tam pŕesne to co ty :D:) mnam to ovoce a wafle <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ty nehty jsou vážně krásné!! Taky si chci objednat sadu na gelovky a na akrylovky, ale zatím nemám finance:(
    Jinak ta večere vypadá moc dobře :-** a co bych si dala to tvoje ovoce:( Mnaam kivi, jahody, banán ♥♥♥

    OdpovědětVymazat