neděle 24. listopadu 2013

Love is why we are here

Zdareček :)

Ještě před týdnem jsem se měla skvěle. Ve čtvrtek jsem jela do Olomouce za jedním borečkem (zmiňovala jsem se o něm v minulém článku) a byla jsem tam do soboty. Byly to úžasné dva dny ♥ Konečně jsem vypadla z Brna a užívala jsem si :) Je to tam skvělý, jeho kamarádi jsou super, jeho maminka je hodná a hlavně on je úžasnej. Shit shit shit, jsem v prdeli.

V úterý jsem neměla svůj den. Závěrečky v autoškole se mi povedly jen napůl. Test jsem udělala bez chyby, ale jízdu ne :( Jsem vážně kráva, že jsem se víc nesoustředila. Hlavní věc je, že mě v ten den srazil skůtr, když jsem byla na přechodu. Brzdil, ale dostal smyk a rozbili jsme se. Ten pán, co ho řídil mě sesbíral ze země, zeptal se, jestli jsem v pořádku a jel pryč. Ani se nevolali policajti, nemám na něho kontakt, už ani nevím, jak vypadá.. nic. Hrozně mě bolela hlava, tekla mi krev a bouli tam mám doteď, ale už jen malou. Už jsem vlastně v pohodě, ale musím nosit límec, protože mám něco s páteří :/ V nemocnici mi řekli, že ho mám nosit měsíc, ale to já nevydržím :D

V pátek jsem jela ke kamarádce a přespala jsem u ní, byl to fajn večer a u nich na gauči jsem se vyspala překvapivě dobře.

Teď sedím u ntb, nechce se mi spát a přemýšlím o tom, že u něj nikdy nebudu mít šanci. O to víc mě láká.






 Věřím na karmu a doufám, že co nejdřív mi vrátí to, co by měla.



 This is what I need

 Moje nejoblíbenější písnička od Lany Del Rey-Blue Jeans ♥

 Bradley Soileau, který hrál v tom klipu, stejně jako v Born to die. Miluju ho, je strašně krásnej ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat