čtvrtek 16. dubna 2015

Last week - random photos

Čauky mňauky,

už opět zanedbávám. Jak jinak když mám tooolik práce a už je venku hezky. Občas jedu do školy a do práce na kole :) tam je to i rychlejší než mhd, ale do kopečka zpět horší :D Ale pořád rychlejší a hlavně zdravější :) Musím to nějak dohánět když chodím do posilovny jen 2-3krát týdně. Když hooodně nestíhám, jedu autem, ale chci šetřit peněženku a nešetřit tělo :D
V sobotu jsme byly se Sabinkou nakupovat na Hatích :) Těšily jsme se na to asi měsíc a bylo to super ! Počasí vyšlo skvěle, sluníčko, teplo.. cesta autem skvělá, písničky na max, prostě pecka :) Nemám dálniční známku, takže jsme jely 'skrz prdele' a mohly si zpívat nahlas jak jsme chtěly (řvát do polí suuuugaaar, yes please..:D).. no .. pár věcí jsme pokoupily a jsme spokojený. Večer jsme u ní ještě vařily (já vařila, ona seděla a kouřila) kuře na paprice bez kuřete s bujonem, kupodivu velice dobrý :D
Teď jsem opravdu pracovně vytížený člověk, tak přidám mix fotek a nějaký pořádný článek si schovám na horší časy :D

 ženy na cestě :D


 nakoupeno :) v tašce je toho víc, ne jen obsah terranovy

 nový 'přehoz' v akci :) dnešní outfit

 řeknete si, že tyhle trapný boty nosí každá druhá, ale tyhle jsem já osobně na nikom neviděla. Kamínkovou špičku nemá snad nikdo ! :D Nemám je z podchodu za čistapade, ale z internetu za 120 i s poštovným, to jsem holka šikovná :D


šikovná a snad i hodná, tohle je důkaz :)

taky jsem vyčerpávající :D


na blbiny mě užije.. :D


ford mondeo ♥


moje ex chameleon nehtíčky. tuhle 'novinku' určitě znáte. Gel měnící barvu podle teploty. Teplo oranžová, chlad červená..


a moje současné nehtíčky.. neonově růžová :) neobvykle krátké



nehty mojí mamky, jen potažení gelem přírodních nehtů. Na ty třpytky jsem ji musela překecávat :D Nemá ráda přeplácané nehty a já zas nemám ráda moc jednoduché.. kdyby to nebyla moje mamka, tak do toho nekecám :D


Malý bonus z naší nestydaté dovolené u moře v srpnu  Btw, taky se už tak těšíte na léto jako já ? :)

1 komentář:

  1. Strašně se těším na léto! Ta fotka je fakt nestydatá :D
    S tou mamkou to mám úplně stejně! :D
    Jinak, seš strašně dobrá, že jezdíš ráno na kole, odpoledne bych to dala, to už sem probuzená, ale ráno... to by mě něco zajelo... :D vím, jak chodím, jako náměsíčná, tak by to nedělalo dobrotu... :D Ale já jdu tak půlku cesty do školy pěšo, takže 2-4 km, to taky celkem ujde, aspoň něco :D
    P.s. Máš perfektózní ponožky! :D
    P.s.s. Tak, už jsem se dostatečně vykecala! :D

    OdpovědětVymazat