pondělí 27. dubna 2015

I've got little time

Ahoj moji milovaní pravidelní čtenáři tohoto blogspotu :)

Jako první věc bych zmínila, že můj nejlepší kamarád si našel holku *YAHOOO* :D Gratuluju Soki, už bylo na čase ty vybíravče. Potom se stalo tooolik věcí.. s přítelem od Danové mamky jsme si nabourali auto :D Hrozně vtipná a přitom trapná historka. Hlavně vzájemná vina, tak jsme se omluvili, nasmáli, já poslala čokoládu a je vyřešeno. Kdyby takhle šla řešit každá bouračka !
Dneska jsem se dozvěděla, že jde otěhotnět přes prášky, když berete antibiotika. Proč mi to kurva žádnej doktor neřekl, když mi je předepisoval ?! :D Opravdu závratná novinka. Naštěstí to (jak by řekl náš třídní ze střední) jde mimo mě.
Novinka v TSP pro rok 2015 - zrušili část symbolické myšlení. Ti zmrdi.. zrovna to, co mi šlo nejlíp. Na jednu vysokou kam jsem se hlásila už teď vím, že mě vezmou, ale chtěla bych hold na Masaryčku. Úplně nejzáložnější plán je ještě dálkáč v Jihlavě, ale to bych ráda zavrhla.

Věřili by jste, že z jednoho narozeninovýho přání může vzniknout 50ti minutovej hovor ? Ještě že existujou neomezený tarify :D Když se dobře bavíte, čas utíká rychle..



Rychle utíká všechno, proč den nemůže mít tak 30 hodin..









 buřty



 V Mariánským jsem byla naposledy jako dítě s mamkou a taťkou a jezdila jsem tam v takové té super káře pro děti

 Absolutně nejlepší dezertíček !!!


Marně jsem si myslela, že mi tohle na večeři bude stačit.


Mám toho málo, víš co :D Ne, nejsem blázen, tohle všechno jsem dostala. Kromě toho playboye a versusu. Někdo má hold dobrou práci a dostane se ke spoustě věcí, který si pak jednoduše čórne..

PS: Míša http://thebestmakeupisasmile.blogspot.cz/ se na svým blogu zmínila o one night stand neboli úletu na jednu noc. Taky bych napsala nějakou takovou řečičku, ale opravdu nevím co dřív.. Pro začátek se vás zeptám..
Podvedli by jste někoho, o kom celýmu světu dáváte najevo, jak moc ho milujete ? Nebo lhali by jste svému protějšku ? Já kdysi zalhala a nic dobrýho to neneslo, proto se raději svěřte dokud to půjde a hlavně.. než to za vás udělá někdo jiný ;)

No nic, já si jdu dělat nehtíčky :D ♥ :* pápá :D

Žádné komentáře:

Okomentovat