pondělí 7. ledna 2013

2 outfits

HG ♥

Jakpak se vám dneska vstávalo do školičky ? Mně jako obvykle.. ten pocit, že musíte hned vyrazit z postele a být ready mi chybí jenom o víkendu. Sice jsem usnula asi ve dvě ráno a několikrát jsem se vzbudila, ale to tak mám vždycky, když druhý den mám vstávat brzo. Ještě že zítra nejdu do školy :)

Mám v plánu vstát v 0800 hodin, jít na devátou k doktorovi, potom beztak do lékárny a potom domů spát. Kolem 1300 odpoledne vstanu, nachystám se a pojedeme kupovat telefon. Držte mi palce ať se mi podaří ho koupit za levno ! :D

Včera jsem se nudila a udělala dva outfity. Když ty moje co nosím nejsou podle mých představ, tak aspoň tady tyhle jo :)



Untitled #167




Untitled #168

Chlupatá vesta ♥ 

4 komentáře:

  1. Outfity se ti povedly, hned bych je brala :-)
    Já vstávala v 5:30 a psala jsem 3 zkoušky, takže nervy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nooo. Bylo to nemilé, co si budem povídat :D A to s tou představou znám. No jo.. Chtělo by to miliony :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten druhej se mi moc libi:-) hlavne ta vesticka a ty botky to je muj styl:-)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat