neděle 13. ledna 2013

Weekend - me, food and dalmatian wall

HG ♥

Možná se divíte té dalmatínské (dalmatínovské ?) zdi. Ale když vám řeknu, že díky úžasné hádce s mým mužem on vylil a rozbil skleničku červenýho vína, tak pochopíte. Politá je i postel.. Thank you my love !

Včera večer jsem byla v hospodě opravdu jen na oldschoolové kofole (která stála jako zamlada 16 kč velká ! :D) a pak jsem jela s kámošem na narozky, kde jsme byli asi 20 minut a pak pěkně domů. V 11 jsem byla doma, jsem už stará na flámování :D

Super novinka je, že mi došla kartička IKEA family, takže můj pocit plnoletosti je potvrzen :D

Jinak si začnu dávat do těla druhým levelem 30ti denního cvičení s Jillian. První level jsem dělala už dokonce jedenáctkrát a ne desetkrát = svět se mi hroutí, že necvičím správně :D Když ten první je tak super ! Už jsem si krásně zvykla a baví mě to. Jenom těch kliků neudělám tolik, ale asi jen 10 :/ Takže dneska si to dám ještě jednou a i kdybych měla umřít, tak těch kliků musím dát tolik, kolik se má !

 Instagramová fotka. Bylo to moc dobrý a možná i zdravý, protože tam nemám majonézu, ale zakysanou smetanu v tom salátu.



 Když mi někdo řekne, že mě z-instagramuje a já nejsem namalovaná ani učesaná a mám na sobě mikinu z roku 2009 s trapnýma obrázkama. Ale ty nehty se povedly vyfotit :)


 Verze bez Denisouna. Ta s ním je na facebooku :) Protože on se hrozně chce fotit, ale pak tam ty fotky nechce dávat. Takže já vypadám jako milenecko-fotkový maniak.

 Pořád zkouším foťák i v naprosto nefotovhodných podmínkách jako je třeba můj pokoj a super průhledný závěsy a focení proti světlu apod.

 Postýlka už nám dospěla v postel :D

 Naše broskvová stěna už není tak broskvová, spíš vínová.


Už mám v mobilu dva moje nejoblíbenější klipy od Coldplay ♥ Mám z toho telefonu opravdu radost, i když nejsem ani ajťák ani mobilní maniak, abych tomu 100% rozuměla. Ale umím s tím :D

5 komentářů: