úterý 8. ledna 2013

Randoms, me, catches

HG ♥

Dneska ráno u doktora obvykle čekací peklo. Můžete být objednaní, ale stejně čekáte sto let v čekárně, kde lidi nezdraví. Potěšilo mě, že mám prý moc pěkný hlasivky a výraznej hlas. Doktor se mě ptal, jestli nezpívám :D To jooo chlapče, kdybys mě slyšel zpívat, tak bych si musela hledat jinýho doktora :D Trochu mám strach z toho, jestli mi nepřestane téct krev z nosu.. prý by se to muselo přerušit operativně a vysvětloval mi, co by mi provedli s nosánkem. Takže bych radila svojí krvi z nosu, aby okamžitě přestala téct !

Telefon jsem si dneska nekoupila, takže tady jsou fotky ještě z toho dědka co mám :D

 Další sprcháč z limitky, který mi stál za to, abych si ho koupila po druhé. Komu by taky za 33 kč nestál že :D



 Desetikoruna z roku 2000 a pak ta, co se vyráběla později

 kdyby tak šly obě oči nakreslit stejně :D

 Květince jsem koupila samodržky :D

 V téhle krásné obálce, která se prostě neotočí tady na blogu mám penízky na telefonek :D

 Zbývá poslední kousek = vyfotit dokud to má význam :D

 Vánoční svíčku jsem dostala.




 




2 komentáře: