neděle 3. května 2015

Lazy weekend

Zdarek lidičky :)

Ten týden utekl dost rychle. Taky tak nestíháte jako já ? Máte před příjmačkama/maturitou/zkouškama a nevíte kde začít, tak radši děláte všechno ostatní kromě učení ? Já jo :D Snažila jsem se připravit na tsp, ale asi marně (i když jsem udělala pokrok s numerickou a analytickou částí).. takže radši pracuju, sportuju, vařím, čtu si a jsem s miláčkem. I když miláček jsem poslední dobou snad já :D :* Naše výročí se pomalu blíží a já jsem jako andílek a plánuju jak to oslavíme.. Jak jste slavili výročí vy ? Slavíte vůbec ? Dárky, hezký den, večer spolu apod. ?

Díky bohu za ten st. sv., užila jsem si den volna :) V pátek u nás byla teta s mou malou sestřenicí a ještě menším bratrancem, jmenuje se Jakub, což je podle mě nejhezčí mužský jméno, zbožňuju ho a moje dítě (jestli vůbec nějaký bude) se tak prostě musí jmenovat !!! A jestli to bude holka, tak to bude Jakubka. A to se měl původně jmenovat Jonáš, chudáček malej :D Zatím miminkovskej syndrom nemám, nevidím všude kočárky a miminka.. Takže můj malej Kubíček si ještě hooodně dlouho počká :) Stačí mi můj mrňousek bratranec.

Jen tak mezi řečí, když přemítám o tom co se stalo minulej týden.. :D Brňáci, víte jak je směrem z hlavasu k tomu mostu jak je koliště ta hora písečku ? Tam u těch autobusových zastávek.. Noo :D Představte si jak si tak spěchám a uklouznu na jednom z milionu sáčků, který si tam poletujou :D Debilní písek a sáček :D

Jsem závislák na bubbletea. Jsem schopná si ho koupit třikrát po sobě :D

 cukrový meloun a pomerančový kuličky ? Fuj fuj fuj. Vím proč nesnáším meloun. A není dobrej ani v podobě čaje :D Jen melounová žvýkačka mi chutná.

 Cheetah taxi - rozvoz jídla, kosmetiky a vlastně všeho možnýho. Kdo si přál pořádně opečený (podle mě spálený) masíčko se sýrovou omáčkou a brambůrkama ? K tomu jako bonus jsem přibalila dáreček z parfums. Objednávejte si tam, je to levnější ;)

 Mango + papája a marakujový kuličky, mňam !!!

 Tohle mi udělají vlasy když si je nechám přirozeně uschnout.. Proč jako ?! Proč. A já Sabinovatím, mám přirozenej duckface :( :D

 A pro mé milované fanoušky mých nehtíčkůůůů ♥ :* :D Verča :) ,,Veru dej tu ruku třeba na tu helmu.''
 ,,To tam pak budou otisky a Dan mě zabije!'' .. nezabil :D

 Pro změnu další bubbletea - malina a mix kuliček

 :D :D :D radši jsem se nedívala dovnitř :D

 Pršelo.. :D

 A aby byl tento článek nějak účelný i pro vás, řeknu vám.. NENAKUPUJTE V BILLE !!!

 Super že byly ve slevě.. a plesnivý



 Moje nová závislost.



Moje nynější nehty. Trochu normální. Není nad jednoduchost.

 A vzkaz pro vás: mějte se hezky, užívejte si života, dělejte si přiměřenou srandu z vašich milovaných protějšků, nepodvádějte se a nechovejte se jako děti. To můžete jen občas, protože vlastně nikdy nedospějeme. Pápáá :)


1 komentář:

  1. Já naopak bubble tea nemusím, vůbec mi to nechutná :D Ale tobě to sluší :))

    OdpovědětVymazat