čtvrtek 4. června 2015

I love food more than I love people

  

Ahojte :)

Jooo tenhle obrázek tak nějak odpovídá tomu jak to občas cítím, když mám chuť se na nějaký healthy food a fitness life vykašlat. Na cvičení nikdy nezanevřu, ale to jídlo !!! Proboha jak já ráda jím :D Nejsem ani těhotná a dokážu spráskat všechno na co přijdu.. fuj, stydím se. 

V posledním týdnu se toho nic moc nestalo.. Asi nejpodstatnější věc, udělala jsem státní jazykovou zkoušku na úrovni B2 z anglického jazyka. Nevím proč, ale nějak mě to nebere. Mamka a babičky a ostatní gratulovali, ale já nic, prostě jako by se nestalo. Když jsem udělala maturitu, tak jsem teda měla větší radost :D Hlavně jsem to víc zapíjela. No fuj.. chce se mi zvracet ještě teď, když si na to vzpomenu :D Copak vy a vaše maturita, zkoušky, bc, mgr atd ? :D

Stane se spíš zítra juhuu :) Jedeme na Davida Guettu do Prahy :) Strašně moc se těším. Naposledy když jsme na něm byly tady v Brně tři a půl roku zpět, tak to bylo naprosto boží. Konečně se uráčil vrátit do Čr, tak si tu příležitost nesmíme nechat ujít :) Tak nám držte palce ať dojedeme celý tam i domů (hlavně domů). Protože náš první Guetta dopadl tak, že jsme v půlce prosince šly domů v tričku a vestičce :D No ne jen to, ale o tom bych raději pomlčela :D

Včera jsme s Danem oslavili naše první výročí juhuu :) A to jsem mu před rokem říkala, jak mě za týden pošle do háje.. No nestalo se :) Někde jsem viděla, že šťastný vztah se pozná tak, že se váš život stává jednodušším a ne komplikovanějším. A něco na tom bude. Zaklepu na dřevo (i na hlavu), že já jsem ve vztahu moc šťastná a můj život mi tak vyhovuje :) Samozřejmě ne každý den je růžový, ale s tím se nedá nic dělat, však to znáte.. ty dny, kdy se vám všechno prostě sere.. Tak snad takových dnů už nebude moc, aspoň ne teď v létě, když si máme užívat :)


 Tyhle tzatziky jsou absolutně nejlepší, který jsem kdy jedla !!! Mají je v Globusu asi za 20 kč a vždycky si je tam musím dát :D

 Abych nezapomněla jak se vaří, tak jsem taky něco ukuchtila doma :D Chození do restaurací sice miluju, ale není nad to si udělat oblíbené jídlo v pohodlí domova a hlavně o dost levněji :) Kuřecí salátek přišel vhod v tomhle počasí :)

 V restauraci u Sabčinýho taťky jsme to měly zadarmo dokonce :D 

 Včerejší outfit na procházku na přehradě :) Aneb styl italská vdova :D

 Náš cíl byl jasnej :D

 Výhled ze sedla :D 

 Šťastnej miláček že může sedět na houpacím koníčkovi :D

 Neon ombre nails, jen gel a lak na přírodních nehtech. Už mě ale nudí :D Brzo si udělám nový, nějakou tělovou nebo pastelovou barvu, tohle je na mě už moc :D

 Helmičky připraveny na projížďku :)

 Moje oblíbená košile

 Když jsem tohle viděla v kuchyni, byla jsem nejšťastnější :) Vůbec jsem nečekala, že mi něco nachystá, protože nebyly ani dárky k narozkám nebo k vánocům, svátku.. tohle mi prostě vyrazilo dech, i když jsou to jen blbý svíčky :) Směju se jak kokot :D A nesnáším ty ďolíčky přiblblý !!!

A večer jsem plakala jak kokot, protože dávali film Duch, takže když Sam šel do nebe a Molly mu řekla ,,taktéž'', tak slzičky byly jasný.

 Překvapení pokračovalo když Dan dojel s krabičkou a pitím :) Vepřová panenka pečená zabalená v šunce, dijonská omáčka a americké brambory s česnekem áááá ♥ A ten Morgan, no neříkám nic ♥

 A dnešní obídek s mojí obídkovou parťačkou :D Občas se hřešit prostě musí ! I víckrát než občas :D Tenhle smažák s hranolkama a oblohou byl ↑TOP↑

A příště sem hodím jednoduchej receptík na něco zdravýho :) Můžu prozradit, že půjde o tofu :) Taky otázka na vás: Chutná vám ? Mně moc a to jsem hodně vybíravá. 




2 komentáře:

  1. Jo, to jídlo je kříž :D Tak aspoň se vždycky dokopu k tomu cvičení, když už zhřeším :D

    OdpovědětVymazat