pondělí 19. listopadu 2012

Food

HG ♥

Škola dneska nebyla tak strašná, jak jsem si myslela. Brzo začnu nakupovat dárečky, takže čekejte fotky. Pokud se objeví 23. prosince, tak budete vědět, že plán na nakupování teď mi nevyšel :D

Musím si přečíst jednu knížku do školy.. na čtvrtek. Nestíhám už teď, protože jsem ještě nezačala. A napsat slohovku + učit se samozřejmě. Nechce se mi, tak si říkám, že jedna pětka v každém předmětu mi to známkování neovlivní natolik, abych měla pětku výslednou. Ale chtěla bych se naučit.. abych byla chytrá na maturitu. (což stejně nikdy nebudu že :D)

Protože teď zrovna nemám peníze (mám, ale šetřím na novou postel a telefon), tak žádné kosmetické články asi nebudou :( Jedině že bych zase obětovala tu postel..

Nějaký jídlo :)

 Stáhla jsem si celé série Toma a Jerryho a koukám :D :)





 Zapečené těstoviny s masem a sýrem

 Vepřový řízek, hranolky a salát s kuřecím masem z Ikei ♥

 Kuřecí salát


  Kuře na zelenině s rajčatovou omáčkou 


  Tohle jsem jedla na dovolené v Luhačovicích ↑ ↓


 Kuřecí prsa se sýrem a šunkou, americké brambory, zeleninová obloha ♥ ♥ ♥


  Homemade hamburger takovej mrňousek


Snad jsem vám nahnala chutě aspoň na něco z toho :D


6 komentářů:

  1. tak jo jdu spát už protože asi umru hladem ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. faakt?:/ajeje..to my se nehádáme vubec:)...jen obcas si vymenime nazor..ale do 5 minut je to v pohode:)...ale to fakt jen obcas

    OdpovědětVymazat
  3. mnam! dostala jsem uplý hlad!
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Celkem se bavím nad tvojí " inteligencí ". :D Jinak si myslím, ze jsi celkem dost negativní člověk...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zase bavím nad tím, jak ty se stydíš za to, kdo jsi :)

      Vymazat
  5. To mě mrzí, kotě. Bude líp! Kvůli čemu se hádáte? :O
    Miluju tu pohádku!
    Mám hlad a chuť, ty mrško! :D
    Kašli na něj, tohle dělají jenom lidé s nizoučkým sebevědomím! :) Vlastní zkušenost ;) Jen jí dej šanci se nenávidět, ještě víc, než to dělá do teď.

    OdpovědětVymazat