středa 14. listopadu 2012

Randoms

HG ♥

Dneska se mám překvapivě jen tak napůl blbě :) Nevím jak to jinak napsat..

Těším se na pátek :) Jdeme se školou do kina, pak se jedu domů najíst a pak jdeme s Domi do kina :) Juchajda, se těším ♥

 Tento lak mám právě na nehtech




 Můj první župan s HK

 Proč mi dává antibiotika, po kterých se mi šíleně zhorší ekzém a dostanu vyrážku i na noze ? Že prý to niiic, to už ti nic neudělá.. uvidíme

 Lepidýlko na nehtíčky za 30 kč z DMka jsem si koupila :)

 Tím si mažu obličej občas a nevím jestli to nějak extra pomáhá.. ale pěkně voní :)

 Musím si nechat památku na svou první Adidasovou věc :D Tričko :)

 Růže číslo 2 od Denisouna už taky visí. Za chvíli tam bude viset i on, jestli mě zase nasere.

13 komentářů:

  1. got it too and i am obsessed with it

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nebylo by lepší ty gelový nehty (vypadá to tak) shodit dolů a nebo doplnit? To co jsi fotila nevypadá moc pěkně :\ Škoda :( Nerada píšu takové komentáře, ale tohle mě praštilo do očí. Možná kdyby jsi fotila tmavý lak a ne světlý, tak si toho asi ani nevšimnu =)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně buď svá! A je dobře, že mu nelezeš do prdele a že ví, že se dokážeš zepřít a být hnusná!
    Ten lak je bombovej! Miluju nudee <3
    Umm, taky chci HK župan!!
    Prý ta konopná mast pomáhá, má ji kámoška a vidim změnu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak tadááá, můj nový blog. :D

    OdpovědětVymazat
  5. ty ružičkou jsou moc pěkne a predpokladam ze jdes do kina rozbresk? :D ja se chystam v pondeli jelikoz zitrak a vikend uz mam nabitej:D

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasim s Klarou s temi nehty. Ten zupan je moc pekny :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak poslední věta mě opravdu pobavila :D:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  8. S těmi nehty souhlasím, hned mě to taky trefilo do oči. Ale jinak barvička je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud ti můžu radit, snaž se to s přítelem urovnat. Nepodlézat mu, ale udělej vstřícný krok, aby se situace zklidnila. S bývalým jsme si taky neustále dokazovali, kdo je vlastně ten silnější a... Jsme bývalí.

    OdpovědětVymazat
  10. fúha no pekne teda, máš to docela zajímavé ale určite to bdue v pohode a jinak krásne vjeci ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky hned 1. co mě praštilo do očí byly nehty, jinak mám o kousek jinačí odstín toho samého laku :)

    OdpovědětVymazat
  12. ten hello kitty župan je hezkeeej :) taky takový chci! :D a kolik ich máš vlastně? :D

    OdpovědětVymazat