úterý 27. listopadu 2012

Řetízek

HG ♥

Slibovala jsem ten řetízek, tak dneska je tady :)

Zítra už jdu do školy, fakt se mi nechce po čtyřech dnech do toho pekla..

Teď se ale nudím, když tady není, nemám se s kým hádat :D Jsem forever alone in da haus.

Takže.. koupila jsem ho od jednoho známého/kamaráda, kterého jsem dlooouho neviděla, naposled tak před třemi lety ! Hodně se změnil - je o hodně hezčí :D Jeho holka je alergická na stříbro, zjistili jí to když tenhle řetízek měla asi po třetí na sobě.

Původní cena 2000 kč a já ho měla za 400 :) Což je podle mě zadarmo ! Jen nebyl tak čistý, protože té jeho holce asi dlouho ležel na poličce.. takže jsem si ho vyčistila, už se celkem pěkně leskne a budu ho nosit :)




 Je to špatně vidět, ale je tam 925 na karabině

 Miluju tyhle velké šperky ! :) 

Udělala jsem si takovou předvánoční radost, když můj muž mi radosti moc nedělá :(

5 komentářů:

  1. Já teda tak masivní řetízky ráda nemám, ale na tobě mi přijde slušivý :)) Akorát ta cena? To je super! :) No, nekup to, že :D
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ten je hezký :)) jinak my se tež aspoň jednou denně musíme pohádat z toho si nic nedělej :D :)

    OdpovědětVymazat