pondělí 24. prosince 2012

Food, picture

HG ♥

Edit (0033 hodin): Čtu si formspring a nechápu, na co ho některé blogerky mají, když skoro všechny otázky jim přijdou osobní, s blogem nesouvisící apod :D :D A to zrovna u blogerek, které mám ráda. Fakt k smíchu slečny :) Píšete tam různý píčoviny a naprosto normální běžný věci ne :D Nebudu uvádět příklady, ještě by jste mě zabili za to, že to je jejich věc. Jasně, tak tu otázku nemusí zveřejnit, když stejně neodpoví. Já fakt nevím.. jsem jediná, kdo má tenhle názor a nebo schopnost odpovídat na normální otázky, které jim přijdou osobní ? :D Pipinky no :D :) 

Samozřejmě jako první vám všem přeju veselé Vánoce a hodně dárečků pod stromečkem.

Já jsem první dárky dostala už včera od D. Ani jsem to nečekala. On měl z voňavky radost, což jsem ráda, protože byla pěkně drahá a navíc moje oblíbená značka :D Takže bych ho zabila, kdyby si ji nevzal. Zjistili jsme, že vzoreček toho sprchovýho gelu, co mi v parfumerii dali k té voňavce, tak že normální balení toho gelu stojí 1400 kč :D Divný, sprcháč od Prady stojí 'jenom' 700 (na internetu) a to Prada je podle mě lepší :D

Asi za hodinu jdeme večeřet, protože pak hned jdeme k babičce, kde bude i moje malá sestřenice Terezka. Jsou jí dva roky, tak si s ní musím vyhrát, než k večeru usne :D

Těším se na pohádky a na jídlo ♥

Tady jsou fotky jídla, co jsem měla v poslední době.. u Denisouna jsem včera jedla lasagne, co dělala jeho mamka. Hmm, moje jsou lepší. Vlastně moje lasagne jsou nejlepší, co jsem kdy jedla spolu s těmi, co jsem jedla na základce v deváté třídě. Doteď si pamatuju tu boží chuť :D

 Homemade 



 Dřív jsem tohle jídlo měla hodně ráda, teď už ani tak ne :( Nevím čím to je..


 Abych měla lepší pocit, tak jsem si dala i něco zdravějšího :D

 Kdo by chtěl k Vánocům parfém ? Samozřejmě ten kreslenej :D 

3 komentáře:

  1. Fakt sorry, ale vánoce nejsou jen o dárcích... ale o tom že se rodina sejde pohromadě už z 8 členné rodiny se nás letost sešlo jen 5. V jednom roce 3 úmrtí. Nějakým sprcháčem od PRADY bych pohrdla :(
    Nesnáším příspěvky kdo co dostal, jen se chlubíte...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vím,tak zde ani nezmínila co ona dostala ;) je mi tě líto, 3 úmrtí za rok jsou strašná, ale nemusíš šířit svou zapšklost a kazit ostatním sváteční dny

      Vymazat
    2. Fakt sorry, ale já NEPÍŠU, že vánoce jsou JEN o dárcích, prober se ty chytračko :) Mě před třemi týdny umřel strejda, když už jsme u toho.. A snad nechceš říct, že se chlubím, protože tohle není článek o tom, co jsem dostala. Vůbec se na mým blogu už neukazuj, píšeš úplně z cesty a akorát mě nervuješ tím, že jsi kritizující anonym.

      Vymazat