sobota 29. prosince 2012

Playboy - Play it rock

HG ♥

V Globusu jsem si koupila voňavku Playboy, která voní tak strašně úžasně, že i když to není Chanel nebo můj milovaný Guess, tak jsem si ji musela vzít :D Stála jen 220 kč s kosmetickou taštičkou. Původní cena byla 449 kč. Takže co k tomu řeknu ? No nekup to ! Viděli jste někdy tuhle voňavku tak levnou ? Já až teď :)

Plán na silvestra se během dneška zase dvakrát změnil.. Obdivuju se za svou trpělivost a nervy, který mám silný. Až jednou skončím v blázinci, tak už se tak obdivovat nebudu :D

Takže nakonec jedeme na chatu někam u Vyškova, půjdeme i do aqua parku. Budu vstávat v 8 ráno, to bude nezvyk, snad se probudím :D A ještě musím kámošce koupit flašku, protože jí to neprodají. Jsem dobrotivý člověk :D :)

 ♥



 Taštičku využiju :)

4 komentáře:

  1. Hello I'm Kaori from little K. Just stopped by to introduce my blog a bit! I blog from Japan, talking about Japanese fashion, photos of people who I think is inspiring, and introducing some Japanese brands and of course talking about world of fashion. Hope you will stop by and follow if you like the blog. Thank you so much for taking your time and hope you visit, thanks!

    little K.
    http://lilkfashionista.blogspot.jp/

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé u Vyškova? Tak to si užijete. Nejedete do Lulče? Bydlím ve Vy a chatu mám v L. :DDD Hahaaa :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám naštěstí Silvestr už jasně daný a dneska jedeme s miláčkem nakoupit nějaké pití a uděláme chlebíčky, ať všichni nějak přispějeme do troškou mlýnka :D.

    OdpovědětVymazat
  4. mám rada playboy ale vonu play it sexy.
    Inak rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí a kde môžeš vyhrať krásnu cenu:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat