neděle 9. prosince 2012

Tattoo no.2

HG ♥

Tento víkend byl hroznej, zahrnuje jednu strašnou věc co se sem ani nehodí psát, protože se to týká rodiny a je to osobní.

V pátek jsem to musela jít zapít s kámoškou. Ona se mi ztratila, za to jsem potkala Denisouna.. Pořád kolem mě skákal a staral se o mě.. asi si chce napravit to co mi provedl.

Podle nadpisu je vám jasný, že mám další tetování. Trvalo to chviličku, myslím, že tak půl hodiny. Za to bolest na některých místech pekelná ! Oproti tomu prvnímu co mám na ruce to fakt bylo o hodně horší. Hlavně největší zlo je obouvání těch kozaček.

Stálo mě to stejně jako to minulé (ve sloupečku menu hned první obrázek) 1500 kč.

Už se těším až se mi zahojí úplně :)


5 komentářů:

  1. Super tattoo, kamaradka ma podobne :) ja jsem na takovy veci srab :D
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ty vole ty máš tak dokonalé tetování i to předtám i tohle :D to už neni možný fakt ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně, hodně, hodně dobrý tetování! A za dobrý peníze.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi odvážná. Na těch šlachách to musí bolet pekelně.

    OdpovědětVymazat
  5. To tetování je boží ! :) Máš moc krásný blog ! :)

    OdpovědětVymazat