středa 26. prosince 2012

IKEA today, food and others

HG ♥

Článek o tom, co jsem dostala nebude, protože to není moc zajímavé :D Vlastně to byly poukázky do Vaňkovky, ponožky :D, tři trička, kalhoty, sprchový gel a kabelka. Z té mám největší radost, tu vám teď ukážu :) Co budu potřebovat dál si koupím sama ve Vaňkovce za ty poukazy - mám 3, takže to mi stačí :D

Dneska jsme byli s Domi v IKEI a Avionu v Tescu, protože obchody mají zavřené :/ Sice tam chodíme jen do Gatu a do drogerie, ale i tak.. v Olympii třeba mají otevřeno normálně ! :D

Jinak inteligence některých blogujících lidí je u některých fakt na nule :D S Domi jsme se o tom bavily a máme na to stejný názor, tak aspoň nejsem jediná, kdo si toho všímá :) (viz minulý článek)

 Opravdu z ní mám největší radost, i když se na té fotce tak netvářím :D



 IKEA kvalita ! Vidíte, co dokáže nasranost ?!

 Mega řízek, protože ten vánoční se salátem nestačil :D

 Miluju HK, ale tohle by si měli kupovat spíš ti, co ji nemají rádi :D

 Jedno z nejlepších jídel ! Přitom tak obyčejné :) Brambory vařené ve slupce s máslem, solí a sýrem ♥

 Koupila jsem si boxíčky na kosmetiku, ale moc věcí jsem tam teda nenarvala, potřebuju další :D

 Trochu neskladné, je tam ještě místo, ale když tam něco dám, pak to nejde zavřít :/

 Takže kosmetiku mám dál v kosmetické taštičce a tady mám jen překážející voňavky, make-up a stíny

 Povlečeníčko ve slevě jsem si koupila

 Za 99 kč no nekup to :D


3 komentáře: