úterý 18. prosince 2012

Rose

HG ♥

Dneska u nás ve škole byli dvě židovky z Prahy s jejich přednáškou. No.. dozvěděla jsem se všechno, co jsem věděla z hodin našeho třídního (maniaka) učitele. Další byla přednáška o Nepálu. Ta byla dobrá, ale byla jsem tak unavená, že i když jsem fakt chtěla poslouchat, tak mi padala hlava a zavíraly se oči. I když jdu spát v deset, stejně usnu o půlnoci nebo i později. A vstávám v 6 :D Ti, kteří mě neznají asi nechápou tuhle časovou souvislost.. ale vysvětlím vám to. Potřebuju 10 a víc hodin spánku denně. Ne 6. Hlavně ne, když se uprostřed noci budím tím, že mám ucpaný noc nebo mě chytne kašlání.

K minulému článku bych měla přidat ještě fotku náušniček Hello Kitty, které jsem dostala od Lucky (ta, jak jsem ji kreslila a psala pár slov o ní někdy v říjnu/listopadu). Ona je tak boží člověk, to snad není možný ! Potřebovala bych vidět jak se směje vždycky, když jsem smutná nebo mě někdo nasere :D

Tahle růže už visí usušená. A jestli mě bude srát ten, co mi ji dal, tak bude viset taky :)


Nechce mi někdo koupit zásobu těch limitek od Balei ? :D Mám jeden sprchový gel a musím si ho koupit ještě tak třikrát, abych měla zásoby, až ho přestanou (nevím kdy - asi na konci zimy ?) vyrábět. Nemám totiž přehled o tom, kdy ty limitované edice končí FFFFFFFUUUUUUUUUU :D

A jak jsem v posledním článku psala o tom ekzému, že už se zlepšil.. tak nezlepšil, je to ještě horší.. mám ho na krku, za krkem, na břichu, na zádech a na dekoltu víc než na té minulé fotce :/ Když to neškrábu, tak to vypadá normálně.. jenže když to se nedá vydržet !

2 komentáře:

  1. Vím, že to není úplně ten limitovaný sprcháč od Balei který chceš, ale u mě na GA můžeš vyhrát nejen sprcháč od Balei ale i další věci :) LL*

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s tím spaním jsme na tom podobně :D Jinak mě židovství zajímá.. Chci taky na přednášku :D My jsme dnes byli v divadle na Audienci a Vernisáži od Havla :)

    OdpovědětVymazat