čtvrtek 11. října 2012

Amy Winehouse - You know I'm no good

HG ♥

Přemýšlela jsem, jestli dneska vůbec přidat článek, protože bych ráda, aby jste se podívali na ten předešlý. Ale nedalo mi to :D A jelikož jsem dneska (jak si někteří už všimli na fb) prodělala malý infarkt, tak nesmím zanedbávat to, co mám ráda - tento blog.

Tím infarktem myslím reakci na jedno slovíčko co mi dneska napsal D. Božee když já si vzpomenu, jak jsem pro něj rok a půl brečela, že ho miluju přitom s ním nechodím a záviděla jsem všem lidem co s ním trávili čas.. A teď ? S ním chodím. Pro mě je to něco jako životní dílo, prostě událost a teď nepřeháním. Prostě se mi stal zázrak. Doteď jsem neměla takové štěstí (právě jsem zaklepala na stůl, abych to nezakřikla).

Měla jsem super náladu teď večer :) Kamarádka ze třídy mě hrozně rozesmívala a můj nejlepší kamarád taky. Má o mě starost, to mě těší, že aspoň někdo :)

Text ↓ (vlastně miluju celé album Back to Black ♥ a Amy taky.. pořád)



 Meet you downstairs in the bar and hurt
Your rolled up sleeves on your skull t-shirt
You say 'What did you do with him today?'
And sniff me out like I was Tanqueray

Cause you're my fella, my guy
Hand me your Stella and fly
By the time I'm out the door
You tear me down like Roger Moore

I cheated myself
Like I knew I would
I told ya, I was trouble
You know that I'm no good

Upstairs in bed, with my ex boy
He's in the place, but I can't get joy
Thinking on you in the final throes,
this is when my buzzer goes

Run out to meet your chips and pitta
You said when we're married, 'cause you're not bitter
There'll be none of him no more
I cried for you on the kitchen floor

I cheated myself
Like I knew I would
I told ya, I was trouble
You know that I'm no good

Sweet reunion, Jamaica and Spain
We're like how we were again
I'm in the tub you on the seat
(You) Lick your lips as I soak my feet

Then you notice a lickle carpet burn
My stomach drop and my guts churn
You shrug and it's the worst
to truly stuck the knife in first

I cheated myself
Like I knew I would
I told ya, I was trouble
You know that I'm no good

I cheated myself
Like I knew I would
I told ya, I was trouble
And you know that I'm no good

1 komentář: