sobota 20. října 2012

Justin Bieber ft. Ludacris - All around the world

HG ♥

Omlouvám se za to, že jsem se tak dlouho neozvala.. Ve čtvrtek jsem ze školy jela pěkně nasraná.. Jsou to piče. Jedním slovem fakt piče s prominutím. Jak někdo, kdo vás NEZNÁ o vás může říct, že jste arogantní ? :D Takže těší mě, jsem arogantní člověk :D Asi mám moc hlubokej hlas, tak lidi soudí, že jsem arogantní :D :D Fakt nevím, čím jsem si to zasloužila. Ať jdou do hajzlu ti kreténi. A učitelka, co mi byla nejsympatičtější tak ta ať si třeba zalomí prst v prdeli.

Jinak hned po škole jsem jela za D. U něho jsem spala a další den jsem nešla do školy :) V pátek dojel jeho 6ti letej bratranec, že tam je na hlídání a bude tam i spát. Byli jsme v Olympii a na tom hřišti. Jedli jsme v mekáči, prcek chtěl happy meal.. Koukali jsme se na Madagaskar a na Shreka, strašně fajn den :) Ale horší byla ta noc :D Představte si, že na klasické posteli pro dva spí u kraje dítě, které se roztahuje skrz celou postel. Tak jsme si s Deniskem dali polštář na druhou stranu postele a vlastně naše nohy byly u jeho hlavy.. A musím říct, že když Ondra (prcek) spí, tak ho nic nevzbudí :D Fakt.. :D

Teď když jsem přijela domů nevím co dřív. Na fb nebudu projíždět zeď a zjišťovat co se dělo, když jsem tam tři dny nebyla. Nezajímají mě ty falešný kundy. V noci čekám Deniska, přijde opilej jak Dán, protože pije s jeho nejlepším kámošem..

Snad si to někdo přečetl a vyjádří svůj názor nebo napíše zážitek s malým dítětem :)

Justin v poslední době ujde.. Písničky Boyfriend, As long as you love me a tahle jsou v pohodě :)

1 komentář: