pátek 5. října 2012

Outfity

Začnu s tím, že předělám z blogu pár článků.. tohle je ten dnešní :)


Vysvětlím vám situaci - přítel je od středy v nemocnici, protože mu zkolabovala jedna plíce, něco mu tam prasklo a nemohl se hýbat a nemohl dýchat. Takže je na JIPce a ještě nějakou dobu si tam poleží.

Na praxi jsem si hned ráno hrozně spálila ruku :/ Nalívala jsem polívku do plechovýho ešusu a nenapadlo mě, že to třeba bude kurevsky pálit že.. Takže mám prostředníček, prsteníček a malíček úplně v hajzlu. Mám to pořád červené, mám tam puchýře a nejdou mi ty prsty ani moc ohnout.. A nalijte si s takovou rukou asi 100 polívek. Ty číšnice mi říkaly, ať nalívám rychleji, ale to prostě nešlo ! Krávy jedny, jim nevysvětlím, že to bolí ! Celou dobu jsem si tu ruku namáčela ve studené vodě.. Bolest strašná :/

Už chci peníze z té praxe :( Budou až za týden a navíc ... 14 kč na hodinu :D :D :( Kdyby to nebylo povinné od školy, tak se na nějakou praxi může vysrat.



Untitled #161


Untitled #162


Untitled #163


Untitled #164


Untitled #165

3 komentáře:

  1. Chudák přítel a ty taky:( At se brzy uzdraí a tobě at se prsty zahojej:/ Já mám naštěstí praxi v pohodě, jen sedím a koukám a mám nějak 700 za den:D:)) Jinak krásné outfity, hlavn ten druhý:)

    OdpovědětVymazat
  2. jak jsem psala na tvůj starý blog - buď ráda, že máš aspoň nějakou korunu :D my neměli nic :/

    OdpovědětVymazat
  3. Takže přece jen blogspot? :)
    Já už teda nejsem na střední ale na VŠ a tam nám asi za praxi nic nedají. Ale tak mám ještě brigádu, kde mám pade na hodinu..dá se to :D

    OdpovědětVymazat