sobota 6. října 2012

Wishlist

HG ♥

Tohle je taky článek z předešlého blogu, je celkem aktuální.. Těch věcí by se mi hodilo mnohem víc že :D Ale nejsem žádná posraná milionářka.

Jinak dneska jsem uprosila sestřičku, aby mě pustila za Deniskem na JIPku.. Dneska jde na další operaci, dýchá se mu totiž hůř :( Už je to trochu moc na moje nervy..

Takže jsem si byla zlepšit náladu nakupováním, nové věci vyfotím a hodím je sem asi zítra :)




Untitled #160

Pár poznámek k tomu :


1. Svetříčky. Těch bych potřebovala tak pět, některé i bez zapínání, v různých barvách.
2. Chlupatá vesta (nejlíp z Tally Weijl). Bílou si koupit nemůžu, protože ji má kamarádka ze třídy + ještě jedna kamarádka ze školy, se kterou ráno jezdím vlakem. A tygrovanou má sestra té jedné kámošky ! :D FFFUUUU to nejde koupit si něco co chcete a být originální = musím najít nějakou extra.
3. Uplné jeansy v tmavě modré barvě. Taky nejlíp z TW, tam měli vždycky pěkné.
4. Bunda co dělá tenký pas a je trochu delší. Protože v zimní bundě co mám vypadám jako koule. Ale bílou nechci, chci černou :D Bílá barva je pro mě nebezpečná, jelikož jsem strašný prase.
5. Chlupatá čepička s ušima. Nebo nějaká beranice by se hodila, aby čumivý piče měly na co čumět :))))))))
6. Tahle kabelka z H&M. Je ale drahá a navíc bych se nemohla rozhodnou v jaké barvě :D
(+ 7. Chlupaté návleky na nohy)
Boty : Nízké kozačky na podzim a vysoké na zimu a jedny na podpatku.

2 komentáře:

  1. Má drahá vičkoE :D
    Jdu si tě přepsat a oficiálně ti přeji, aby se ti na tomto blogu dařilo více než na tom předchozím. A s radostí oznamuji, že tě nadále budu pilně navštěvovat! :D
    Umm, svetříky ty bych taky potřebovala jako sůl. ://
    Tu bílou mám! :D:D
    Jeansy taky potřebuji :// a jak!

    OdpovědětVymazat