neděle 21. října 2012

Francouzská manikůra, šaty z košile

HG ♥

Včera večer jsem se při čekání na mého muže celkem nudila, tak jsem zkusila udělat šaty z košile. Určitě všichni víte, jak se to dělá, protože na facebooku na těch stránkách o módě atd jsou návody. Je to opravdu jednoduché. Problém mi dělala mašle. Protože každá moje mašle je prostě nakřivo. Ale včera jsem se naučila vázat mašli na rovno ! :D Stálo to hodně nervů, když se to pořád rozjíždělo..

Dneska je fakt super den.. za prvé je neděle = zítra opět ty hnusný blbý xichty ve škole + není mi dobře od žaludku, tak jsem po obědě zvracela :/

Po čtyřech týdnech jsem si sundala řasy (samozřejmě jsem neměla ty jedny pořád celé 4 týdny :D) a moje řasy teď stojí za nic. Jsou vypadané, prořídlé a nejdou mi namalovat..

 Ta košile bohužel nevypadá moc dobře jako šaty, protože je mi krátká..

 Maximální spokojenost. Řeknu vám, jak mi ty nehty dělala ta šikovná paní na Veveří v Brně (zastávka Grohova) Takže všem holkám z Brna co sledují můj blog doporučuji tam jít ! Pokud budete chtít přesně popsat cestu, ptejte se ! Stojí to za to - sleva pro studenty :)
 Měla jsem je hotové tak za 40 minut. Jinde mi je dělali třeba hodinu nebo hodinu a půl maximálně. Ta paní (ťamanka, ale fakt moc šikovná) si hrozně ulehčila práci. Nehty mi nepilovala tak hrozně, jako ti předtím. U nich jsem měla strach, že mi ty nehty upilují tak moc, že se dosáhnou až na maso.. Tahle mi je jen přejela tím pilníkem a vůbec to nebolelo.

Potom mi nalepila rovnou bílé nehty. Takže je pak nemusela lakovat na bílo žejo.. Prostě se s tím nesrala no :D Dala mi tam akryl, pak nalepila dva kamínky, dala gel, očistila a hotovo. Platila jsem 170 kč. Normální francouzská gelová a akrylová tam stojí 250, se slevou pro studenty 150 ! Já jsem platila víc kvůli těm kamínkům.


 Umím vázat mašličku na rovno :D :D 

 Ve středu na školních chodbách byly svíčky kvůli tomu výpadku proudu :D 

Copak by jste chtěli jako další článeček ? Nevím co mám připravit.. tohle jsou jen obyčejné fotky ze života.

7 komentářů:

  1. Na me by byly ty nehty moc dlouhe; ale pekn. A tu kosili znam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty máš blogspot? a ty nehty jsou fakt krásné =)

    OdpovědětVymazat
  3. "šaty" i manikůra jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nehty. A jinak máš krásný blog :)

    OdpovědětVymazat
  5. tie sviečky sú bezpečné tak na zemi? naša škola by asi vzbĺkla, pretože naši ľudia chodia po schodoch ako kone. :-D doslova!

    inak nádherné nechty, u nás niekde stoja gélové aj 20€(600SK)! a čo sa týka tej košele, je to krásne, páči sa mi to, len mne by sa to nehodilo a tak to ani neskúšam. :-)

    http://allyoucandreamabout.blogspot.sk/2012/10/mini-giveaway-premiera.html zapoj sa a vyhraj milé ceny

    OdpovědětVymazat
  6. Jako nehtařka říkám - hrůza hrůzoucí!

    OdpovědětVymazat
  7. Nebojíš se těch gelovek od asijců? Všude to holky kritizují a internet je plný fotek jak ty jejich nehtíky ničí vlastní nehty.

    OdpovědětVymazat