středa 31. října 2012

Picture, food, life sucks

HG ♥

Mrzí mě, že jeden den je tu touhle dobou 40 lidí a dneska ani ne 20.. Doufala jsem, že s přechodem na blogspot se tímto nebudu trápit. Ale když jsem si nedávno všimla, že mi zmizel jeden pravidelný čtenář.. :D Asi toho chci moc.. A kdo chce moc, nemá nic. Takže jo, podle téhle teorie toho chci moc.

Strašně ráda bych měla víc peněz, aby obsah článků byl perfektní.. perfektní fotky z foťáku, oblečení, outfity.. 

Právě se tak trochu učím češtinu literaturu a v tomhle jsem jako ti spisovatelé (Remarque, Hemingway..) - mám deprese z toho, že nic dobrýho nenapíšu. Ale Remarque měl ty deprese proto, že se bál, že nenapíše nic tak dobrýho jako Na západní frontě klid.. Achjo, chtěla bych psát.. a taky malovat, kreslit a dělat nehty, kosmetiku a vlasy. Přesně proto jsem na pojebané hotelové škole :D :/

Moje spolužačka Lucka. Podle mě je to nejlepší člověk ze třídy. Jakože má nejlepší povahu. (jinak ve třídě mám dvě kamarádky) Není to ani mrcha, ani děvka, ani závistivka.. Prostě ji tak trochu obdivuju za to, jak je milá a dokáže být šťastná. 

 Vůbec to té fotce není podobný.. pusa je úplně jiná a nos taky. Prostě to, co mě baví dělám špatně. Fakt ze sebe nemám radost.. Včera jsem raplila kvůli své postavě před D. Snažil se mě utěšit, ale marně. Já cvičím, ale taky marně :D :(




 17.10. jsem jedla tohle ♥ Jedno z nejlepších jídel božeee ♥ Nejradši bych toho snědla tak třikrát víc, ale nemůžu, chápete.. :D 

8 komentářů:

  1. Z toho si nic nedělej :).Přála bych si to samé co ty...dobrý foťák,outfity atd.:D

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc pěknou postavu co já bych za ní dala :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obrázek je dobrej :) jsi šikovná ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To jíídlo! Knedlíky s masem vid? zelííčko .. toho bych se mohla přežrat! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Neeee:D!!!jen těsta dělala:)

    OdpovědětVymazat
  6. Bloguješ dobře :) V tom bych problém rozhodně neviděla. Jen blogspot je jiný.. A třeba mě je hodně nesympatický. Nic proti. Jsi krásná :) nemáš důvod se trápit a na ty všechny věci cos napsala, si můžeš udělat kurz :)

    OdpovědětVymazat
  7. No, taky tyhle chvíle mám zlato. Bude líp, musíme věřit, jak řikáš ty. Náhodou, povedený! :) ty jsi před ním brečela kvůli posatvě? a co ti na to řekl? :O

    OdpovědětVymazat
  8. Postavu máš skvělou a obrázek se Ti povedl, nebuď k sobě tak kritická, na to jsou ostatní lidi v okolí:o)

    OdpovědětVymazat