neděle 14. října 2012

My dog etc.

HG ♥

Omlouvám se, že jsem včera nepřidala článek, ale měli jsme rodinnou oslavu, sestřenice měla narozeniny.

Dneska jsem vstávala v 0730 hodin, protože na devátou jsem musela být v nemocnici. Můj pan invalida už je na normálním lůžkovým oddělení, což znamená úspěch.

Před chvílí byl u mě bratranec se ostříhat, zkoumal moje tetování a kroutil hlavou jako celá moje rodina.. hm tak dík.

Fotila jsem mýho pejska, když spal u mě na posteli

 Tohle je teda už starší fotka..




 A takhle se na mě tvářil, když jsem ho probudila :D 



 Novější fotky




 Tohle jsem jedla na praxi a dělala jsem to i doma, ale doma to nebylo tak dobrý, z restaurace chutná vždycky líp, i když to děláte vy sami :D

 Sestřenky kočička, kterou našly s tetou venku jako koťátko a nechaly si ji :) Zrzka se jmenuje :D


 Koláček.. Z celorznné mouky.. ble :D

 Takhle mi upadl nehet.. Není to jen sloupnutý lak, koukněte se pořádně, že je to fakt nehet co mi upadlo :/ Nechápu proč, co jsem mu udělala že upadl chudák :( :D

Pořád mě šíleně bolí záda a za krkem, umřu. Nechce se mi do školy :( Radši bych byla na praxi, tam mě to aspoň baví, mám to 10 minut pěšky od domu a vstávám v 9 hodin ráno když tam jdu a ještě za to dostanu peníze a jsou tam dobří lidi.. což se o škole tak moc říct nedá až na pár vyjímek.


6 komentářů:

  1. Kraaasny pejsek :-) i kocicka. A to jidlo mnam. ten nehet musel bolet..taky se mi to stalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, máš krásného psíka.

    OdpovědětVymazat
  3. Dorůstal cca 2 týdny a bolelo to :/

    OdpovědětVymazat
  4. závidím ti tu praxi, to my máme až v období maturit a zadara a pak na začátku čtvrťáku.. :/ na hovno prostě no.. Hlavně ať se ti Denic brzo uzdraví! :)

    OdpovědětVymazat