pondělí 15. října 2012

Moje obrazy, randoms, my boyfriend, food..

HG ♥

Dneska to ve škole bylo klasicky na hovno, co vám budu povídat. Samozřejmě skáču radostí, jak mi D. píše, jak se povídá s holkama co dělají zdravku a jsou zrovna na praxi a že prý je se na co koukat. Dík.

Taky mě strašně těší, že pořád na facebook dává video s polonahýma děvkama jak tancujou atd.. a dává to na zeď kámošovi a píše jak oslaví jeho odchod z nemocnice s těma kočičkama. Taky děkuju. Fakt z toho mám radost :/

Jako jednou omluvu bych přijala tu krásnou žlutou růži, kterou mi dneska přinesl. Jo, už je doma. Konečně.

Už ať mi dojdou ty sluchátka, nebo umřu. Miluju písničku Pumped up kicks.. miluju ji už asi rok a půl :D A pořád se mi nějak nechce oposlouchat, což je dobře :)

 Vzorečky parfémů. Foceno už dřív, ještě mám vzoreček Jimmy Choo ♥



 Jsem barmanka, ale už si nepamatuju co nás tam učili na tom kurzu.

 Cigareta od jednoho hajzla, co jsem s ním trávila jeden večer.. no vlastně dva :D :/

 Ještě v létě..







 Takhle jsme si dávaly do nosu s kamarádkou ze třídy :)

 Můj muž :D :D  Samozřejmě i můj župan a papučky s HK. Tuhle fotku neměl nikdy nikdo vidět, ale tak .. :D co už

 Všechno tohle oblečení jsem prodávala. 5 plných tašek. Byla krize a potřebovala jsem peníze, hader bylo moc :D

Je mi fakt na nic z toho, jak vidím, že Denise pořád zajímají jiný holky.


4 komentáře:

  1. Joo to já s mým přítelem jsme 3 roky a taky už žertuje a čumí na jiný holt.. ;) jsou to chlapi, mají to v krvi..

    OdpovědětVymazat
  2. S tím přítelem mě to mrzí:// já jsem s tím mým už rok a 4 měsíce, a začátkem roku jsem zjistila, že po měsící, co jsme spoul chodili, byl venku dvakrát s bejvalkou, což mi vůbec neřekl:/ bylo to sice v tý době, co jsem se a nim chtěla rozejít, ale nějak jsme to přešli:/ navíc jí psal prdelko, chěl jít ven a tak, takže to bylo na pokraji rozchodu, ale nakonec se to nějak vybralo no:/ už od začátku mu zakazuju psát si s jinejma, i když si dřív psal (dokud jsme si nedali hesla od fb:D) a zakazala sem mu chodit s nějakou ven i na jiny čumět:D vím, je to hrozný, ale díky tomu spolu žijeme tak jak žijeme.. možná se to někomu zdá přehnaný ale nám to tak vyhovuje.. a musím zaklepat zatím to funguje:)) doufám, že i vy si to nějak vyřešíte:( fakt mě to mrzí, zkuste si to nějak vyřikat:)) a promin za sloh:D

    OdpovědětVymazat
  3. Já Denise znám :D Už hooodně dlouho... :)

    OdpovědětVymazat