pondělí 29. října 2012

New in - cosmetics

HG ♥

Nadpis článku není zase až tak odpovídající.. Nové věci ze středy. A středa byla už dávno, takže zas tak nové ne, už je totiž běžně používám a připadám si jako bych je měla snad rok :D Opravu rychle jsem si zvykla.

Už mám konečně tu zimní bundu jak jsem o ní dřív psala, třikrát hurá ! :) Ukážu příště :) A podle dnešního počasí soudím, že vám ji ukážu už brzo :D

Mám dva poznatky. Naprosto úžasná je řasenka tato : Gabriella Salvete řasenka Giant Curl Volume Mascara odstín černá 12 g
Zkoušela jsem ji tajně od Denisové maminky :D A chtěla bych si ji pořídit taky. Ale znáte to - za plotem je tráva vždycky zelenější.. takže já si ji koupím a za dva dny na ni budu nadávat. Když jsem ji zkoušela, tak mi ale přišla opravdu super. Ani jsem si řasy nemusela natáčet kleštičkami.

Další poznatek je, že tenhle make-up je jeden z nejlepších co jsem měla :
 Stál 100 kč z 229. Ale jsem debil a vzala jsem tmavší. Takže mi nebude sedět. Nechám si ho na léto a koupím si světlejší. I když bude stát těch 229 - stojí to za to ! A vůbec si ho ne obličej nepotřebujete dát hodně, stačí troška a pořádně rozetřít, takže vám vydrží :)



 Nejtmavší odstín - 303 true nude 

 Super korektor od essence. Kryje dobře, odstín mi sedí a matuje. Nevypadám po něm jako po tom zasraném BB :D

 Měli ve slevě za pouhých 49 kč. Taft má nejlepší laky.

 Ve slevě měli i tužky od Gabrielly Salvete. Tohle je glitter eyeliner.

 Eyebrow contour. Musím si na ni zvyknout, protože na obočí jsem doposud používala hnědou tužku na oči od essence. S touhle si ale tvar obočí vykreslím líp a přesněji :)


Zítra si udělám maličké volno od školy. Je zbytečné tam chodit, když máme dva suply a jednu hodinu volnou.. No, píšeme písemku, což je taky jeden důvod proč tam nejít :D

5 komentářů:

  1. povedený článek!
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá beauty inspirace. Na zimní bundu jsem zvědavá, sama nemůžu žádnou sehnat.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Taky chci novou bundu :-) ten make up mam ale v tekute forme. Taky za 100 :-)

    OdpovědětVymazat
  4. souhlasím tenhle make-up od rimmel je pro mě jeden z nejlepších!! :)

    OdpovědětVymazat