úterý 30. října 2012

New in - bunda, samodržící silonové nadkolenky

HG ♥

Včera jsem psala o té bundě.. bohužel nemám foťák a nemá mě kdo fotit venku ani doma (kromě rodičů, ale to je mi fakt blbý jim říkat o vyfocení v nové bundě na blog :D), takže vám ukážu nekvalitní fotky. Bohužel.. Já jsem z té  bundy ale nadšená :)

Jinak dneska jsem nebyla ve škole.. vstala jsem si pěkně v 11 a potom jsem kreslila spolužačku, protože si jako první řekla o portrét a já ji nechala čekat celkem dlouho, tak jsem se k tomu už dokopala :) Chcete vidět moje dílo v příštím článku ?

Až mi za chvíli uschnou vlasy, tak skočím do drogerie pro řasenku. Když jsem asi měsíc nosila umělé, tak teď už vím proč.. protože už před tím měsícem jsem měla řasenku vyschlou a skoro nic v ní nebylo. Takže teď si koupím jednu ve slevě, co jsem viděla v letáku :)




 Kapuce s bobrem :D

 Řekne mi prosím někdo, jak přesně se čte tahle značka ? :D Já to čtu jako 'kamej', ale to i s dvouma tečkama a eu na konci mě fakt znervózňuje :D

 Miluju tuhle věcičku. Tyhle stály 100 kč a doufám, že se mi neroztrhnou tak brzo jako ty za 200 kč.. fakt chyba, že jsem si i ty předtím nekoupila za nižší cenu. Jinak musím říct, že silonky opravdu drží a moc se nevytáhnou, spíš natáhnou nahoru a pak vám líp sedí. Musíte si jen dávat pozor při oblékání.

Už chci nakupovat nějaké ty dárky, tak mě do toho někdo dokopejte :D



4 komentáře:

  1. nice jacket :)
    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    enjoy your evening!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si chci pořídit nějaký takový kabátek, ještě jsem ale ideální nepotkala :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Umm, ta bunda! Ty kráso!! Ty nadkolenky jsou božský!!!!! Taky bych měla ;DD

    OdpovědětVymazat