úterý 23. října 2012

Bieoderma

HG ♥

Dneska ve škole to bylo super ! :) Sice jsme psali písemku, ale mám z ní dobrý pocit. A s kámoškou jsme se strašně nasmály v hodinách AJ a STOS :D Obě jsme měly strašnou chuť na Colu, tak jsme si koupily a samozřejmě jsme vydávaly prasečí zvuky, to ani nechtějte vědět.. :D Bože, to byl dobrej den ♥


Teď vám ukážu moji kosmetiku od Biodermy, kterou jsem dostala zadarmo v srpnu, když jsme byly s kámoškou a její sestřenicí na setkání Biodermy v hotelu Continental. Ještě že mě tam vzaly ! :)



 


 Obsah : Micelární voda, Matricium testovací na 5 dní, Nodé S šampon, Nodé S maska, (to co není moc vidět naboku vpravo) Photoderm SKI SPF 50+ Créme + Stick, Cicabio Krém, Autoderm Créme, Sébium a Sébium AKN a ještě papír - seznam výrobků nebo jak tomu mám říkat :D

 Ten jsme si tam na místě všechny testovaly, před nedávnem jsem si s ním léčila koutek a pomohl za 4 dny.

 Dárek pro maminku k Vánocům, má suchou pokožku, tak se jí to bude hodit

 Šampón a maska, které právě používám. 


 Zkoušela jsem Sébium AKN a účinek není nějak extra velký, ale změnu určitě vidím ! Možná proto, že ho používám teprve třetí den :D 

 

 Chválím, chválím ! Výborná věc ! Snad budu mít peníze na větší balení v zeleném provedení.

 Jejich největší a nejnovější zázrak, na kterém vědci pracovali 14 let a je v něm 63 různých látek. Prostupuje do druhé vrstvy pokožky a ne jen do první jako ostatní omlazovací věci.

 Seznam :D Ceny ... bohužel ani nemluvím, ale ta kosmetika za to opravdu stojí :)

Máte doma něco z toho ? Nebo něco jiného ? Pište :)

5 komentářů:

  1. Atoderm krém používám já, úžasnej krém, na to, že jsme ho dostali v srpnu a já ho používám každý den, tak nejsem ani v polovině, jsem tak ve čtvrtině - takže cenově si myslím, že to vyjde nastejno, jak kdybych si kupovala ty malé krémy :D Růžovou micelárkou jsem si odličovala oči, ale teď mám prodloužené řasy, takže jsem ji dala mamince, Sebium řada je pro mou smíšenou/mastnou pleť suprová :) Cicabio je nejlepší - léčím s ním opary! Před týdnem se mi klubal a krásně ho vyléčil, za ty 3-4 dny a věřím, že kdybych si ten opar přetřela dřív (nemohla jsem, musela jsem počkat, než dojedu domů že školy), tak by se pomalu ani nevyklubal :) šampon s maskou jsem taky párkrát použila, ale teď používám něco jiného, takže se k nim časem vrátím :)... promiň za rozepsání! :D a bylo to fajn odpoledne, doufám, že někdy znova zase půjdeme :)

    OdpovědětVymazat
  2. broučku <3 hádej komu si včera říkala název svýho blogu :D kdo tě přinutil k tomu, abys mi ho řekla :D no, ta angličtina byla hodně vtipná :D a s těma prasečíma zvukama si to dobře vystihla :D

    myslim, že máš dalšího pravidelnýho čtenáře, teď už jich nemáš jen 40, ale 41 :DD

    K. <3

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Zadarmo? To se máš! Vypadá to jako skvělá značka!

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! To se máš že jsi byla pozvána na tak skvělé místo :) Já jsem jednou vyhrála odličovací vodu Bioderma a byla jsem z ní nadšená :)
    rosejuice.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. nekeré vjecičky by sa hodili aj mne :D

    OdpovědětVymazat