neděle 7. října 2012

Olympia yesterday

HG ♥

Jak už jsem psala včera, byla jsem v Olympii pořídit pár kousků na podzim z wishlistu. Povedlo se mi sehnat vestičku, která sice není chlupatá jak jsem chtěla, ale stála 199 kč :))) Což je super cena, protože ty chlupaté stojí něco kolem 600-700 kč. V Tally Weijl měli 25% slevu na všechny svetříky a cardigany, takže jsem neváhala. V Sephoře jsem si chtěla ve slevě koupit pudr Sephora za 190 kč, ale nakonec jsem si koupila pudr Astor za 104 kč v Fann parfumerii :) Ještě bych nutně potřebovala legíny a plno dalších věcí.

Viděla jsem úžasnou bundu, přesně takovou jakou potřebuji. Ale ani s mamkou by jsme na ni dohromady neměly peníze :D :/ Snad tam bude když mamce dojdou peníze na účet, mám něco slíbené, protože skrz prázdniny jsem nedostávala kapesné z osobních důvodů :D

Večer možná ještě přidám nějaký starší článek co jsem měla na blogu :)

Takové pěkné pouzdro na mobil jsem našla na zemi v Ann Christine :) Tak jsem ho doma jen přejela mokrou hadrou a vesele ho používám :D 


 Doufám, že mi odstín toho pudru padne, protože na tom světle v parfumerii se mi nějak nezdál, ale byl nejlepší z těch všech co tam byly a na denním světle to bude vypadat určitě jinak :)

 Leopardí vestička ♥ Nechápu, proč tomuhle vzoru normálně říkám tygří, když tygr má pruhy :D Takže ''tygrovaná'' vestička, chápete..

 Omlouvám se za kvalitu, ale nemám foťák. Všechno fotím mým sekajícím se mobilem, který má 5mpx foťák. Barva toho svetru je tmavě modrá, tmavší než tady na fotce. Hrozně dobře mi sedí, cítím se v něm skvěle :) A má dlouhé rukávy, což je zázrak, protože já mám dlouhé ruce a skoro všechny rukávy jsou mi vždy krátké.

Jinak mě těší, že sem chodí aspoň někdo a je tu i pár komentářů :*

10 komentářů:

  1. Krasne vecicky. To pouzdro je moc pekny :-) A ta vesticka je uplne skvela :-). Paradni nakupy ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta mikinka :) uuu holčička nám dospěla a má blogspot :D :) hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten svetřík je hezkej! :).. To pouzdro na mobil taky :D Já nechápu, že někteří mají takový štěstí, že vždycky něco najdou takto :D

    OdpovědětVymazat
  4. ten svetr vypadá božsky! :)) od astoru jsme ještě nic velice neměla, ale na tento pudr jsme slyšela jen chválu :) jinak jsme si tě na blogu přepsala! :)

    OdpovědětVymazat
  5. venku najdu papírek od bonbónu, stačí když ho přejedu mokrou hadrou a budu používat dál? aspoň to sem nepiš ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, přece i ten bonbon co bych na zemi našla si strčím do pusy :D Používej mozek ty inteligente.. proč bych jako nemohla používat pouzdro na mobil, které někdo ztratil ? Jako to z něho chytnu nějakou nemoc nebo co ? Příště sem napiš aspoň kdo jsi, ať si do tebe taky můžu rýpnout. A psát si sem kurva budu co chci, do toho mi nebude kecat nějaký anonym !!!!!!

      Vymazat
    2. Pičo, jméno si vymysli :-D8. října 2012 v 15:39

      Vždyť mě je to jasné, že ty by jsi to udělala ;-D Taky bych ti to poradil/a, ale vím, že ty žádný mozek nemáš :-) A kdo říkal, že chytneš nějakou nemoc? :-D Jen prostě nevíš kde kama to prošlo, ale viděla jsi, že je pěkný, tak jsi nemohla odolat.. :-D To byla jen rada, jestli si to nepochopila ;-) Fajn, příště sem napíšu jméno, a můžeš si rýpnout! Ne, na nějaké příště ti seru ;-) Je mi z tebe zle!

      Vymazat
    3. To je fajn, že už tě tu nikdy neuvidím :) Nevím co by se mi teda mělo stát, když ne žádná nemoc.. NO A CO, tak jsem si ho prostě vzala co jako ? A myslela jsem to ironicky, jestli jsi to zase nepochopil/a ty ! Mě je zle z tebe, udělej si radost a zapomeň na mě, ať už ti nemusí být zle, dík čau.

      Vymazat
  6. Super blog
    Koukni na můj snad se ti tam bude něco hodit :)
    Jinak super hlavně to puzdro,jinak se mi moc nelíbí ta vestička :/

    OdpovědětVymazat