pondělí 8. října 2012

Food

HG ♥

Dnešek není tak moc dobrej den.. Za prvé mě sere ten píčus anonym, co mě pičuje za to, že jsem našla pouzdro na mobil a dělá ze mě největší krávu. Ale právě proto budu v blogování dál pokračovat :D Když je mu ze mě zle, tak ať třeba zdechne, když si přečte další články !

Za druhé jsem se pohádala s Deniskem.. Ale fakt divný bylo to, že jako první s omluvou přišel on :O Ta nemocnice na něho má v tomhle směru dobrej vliv. Už mi ten invalida chybí, dneska při krájení okurků hráli v rádiu Šrouby a matice od Mandrage, tak jsem si vzpomněla, jak jsme spolu byli na jejich koncertě a jak to bylo fajn..

Tady mám pár fotek jídla, co jsem jedla za posledních pár dní :)

 Tohle bylo dobrý až na to maso.. co kousek, tak to křupka.. pak jsem to ani nedojedla a přitom maso miluju !



 Tohle už bylo lepší :) Kuřecí plátek obalený v bramboráku, to jsem dneska na praxi měla na oběd

 Včera jsem si jela do KFC pro grander, ale ještě jsem si koupila B-smart, měla jsem na něj chuť :D

 Moje páteční večeře.. 4 druhy sýru ♥

 Dortíček :D

 Moje sobotní večeře

 Sobotní večeře no.2 - to jsem papala při sledování Harryho Pottera ♥

Pak se nemám divít, že jsem o 5-6 kg těžší než Denis.

6 komentářů:

  1. Anonym je rád, že tě tak strašně moc sere, že jsi o tom píčusovi napsala i do článku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonym je pěknej lhář, když říkal, že na můj blog chodit nebude a přece jen jde. Takže je mi ctí, že jsi můj pravidelný čtenář :) Doufám, že se ti tady bude něco líbit.

      Vymazat
  2. Takovýho jídla ... a mám chuť jen na to poslední ^_^

    OdpovědětVymazat
  3. Na anonymy kašli. ;)
    Jinak ten dortíček vypadá lahodně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako na anonymy se vykašli, mě taky pěkně serou jsou to ubožáci ty lidi !!! A akorát se těm jejich komentářům směju:)...
    Jinak co je tomu tvýmu Denisovi ?:(
    Přidávám se na blog :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat