středa 17. října 2012

Rose

HG ♥

Na články každý den bohužel asi můžu zapomenout. Včera jsem hned ze školy jela za mamkou do města a potom za Deniskem.. Od něj jsem se vrátila v deset hodin večer.

Dneska nám ve škole nejel proud :D Na chodbách byly svíčky :D Sranda.. proto nás pustili o tři hodiny dřív, takže před tím, než jsem jela opět za ním, tak jsem si skočila na nehtíčky :) Fotky budou později, já jsem moc spokojená ! :)

Právě mě čeká dvouhodinový film, který je povinný do školy. Náš učitel je blázen no.. A taky učení na písemku :/ Nikdy se nevyspím, proč ne..

Jinak tohle jsou fotky s mou růží z pondělka :)


3 komentáře:

  1. Ja taky nestiham psat kazdy den :-/ hezke foto :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak na tom je Denis?
    Umm, se máte, tohle se mi ještě za mých 9 let povinné školní docházky nestalo. :( Ooo, už se těšim! Když řikáš, že jsi spokojená, bude to prvotřídní práce!
    To věřim, taky jsme se dlouho nevyspala. (a nehorázně mě to sere) Já mám filmy celkem ráda třeba ty válečné nebo tak.. Baví mě to a nejlíp se to naučim. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Umm, tak to je asi to nejhorší. Bylo by to dobrý, kdybychom si mohli vybrat, ale stejně bych si vždycky volila jeho. Možná ho zítra uvidím, tak uvidíme, co to se mnou bude dělat. O_o Jo? Tak to jsem ráda!:) Klasička, hajzlik jeden:D Však on ti to jednou vynahradí. Ahaa, stejně jsem zvědavá. :) Myslela jsem si to :D

    OdpovědětVymazat