neděle 28. října 2012

BB sračka. Pardon - BB cream

HG ♥

Hlásím se po tak dlouhé době, protože jsem na prázdniny byla pryč. A to s D. u jeho tety a strejdy. No.. jsem ráda, že jsem byla s ním, ale jsem ráda, že jsem doma.

Ve středu jsem po dlouhé době našla vzoreček toho sračko krému. Sračka je tenhle :

 Vzoreček z jednoho starého Elle

A moje recenzička ?

Reklama slibuje úplný hovno. 

Začneme trochu pozitivně - voní.

Hydratuje ? No to možná, ale tím způsobem, že se po něm lesknu jako kdybych si leštila obličej hadrou namočenou v oleji.
Sjednocuje ? Ani ne, protože mám špatnou pleť, vás možná sjednotí.. u mě bohužel ...
Rozzáří ? Jooo pokud se lidi všimnou vašeho lesku, tak budete zářit jako zlato :D
Kryje ??????????? ANI OMYLEM ! Kruhy pod očima, červená místa, pupínky a ostatní zůstanou vidět jako kdyby jste na obličeji neměli ani kapku nějakého zkrášlovadla.
Chrání před UV zářením ? Asi ano, to jsem nevypozorovala z mého pobytu ve škole, kam slunce nesvítí :D





 A takhle jsem vypadala. Řekla jsem si, že takhle namaštěná jako psí koule nemůžu vyjít z domu. Tak jsem si dala pudr, který se těžko nanášel, další mínus. A po tom pudru jsem byla oranžová jako nějaká umělá barbie. 

Za mě má BB cream palec dolů !!!

Ovšem ne ten pro mastnou pleť.. ten je o něco lepší, zkoušela jsem kousek od kámošky, ale nevím o něm moc věcí, takže na ten recenzi psát nebudu.. Zatím, pokud si ho nekoupím :) Ale odrazuje mě už jen ten název kvůli zkušenosti s tímhle. Jsem náročný člověk co se týče make-upů a dekorativní kosmetiky celkově.

3 komentáře:

  1. Není možné že sis ho dala na obličej více?
    On docela pigmentuje a tak si pod něj dávám trošku krému (Nivea, Dove - to je jedno) a stačí malé množství rozmasírovat po obličeji. Krém se totiž po chvilce začne měnit - zmatní lehce a trošku se vsákne.

    Taky jsem s ním měla problém a první dvě aplikace jsem měla chuť ho zahodit. Když jsem ale pak přišla jak na to, tak jsem docela spokojená (tím nemyslím úplně spokojená, ale jakože se to dá použít). =)

    OdpovědětVymazat
  2. Zcela souhlasím, je to úplně na prd. Taky jsem díky bohu měla jen vzoreček, koupit si to celý tak hluboce lituji.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem moc ráda, že jsem si tento krém nepořídila, protože na něj nadává skoro každý.

    OdpovědětVymazat