středa 10. října 2012

Guess, Chanel, Playboy etc..

HG ♥

Dneska vám ukážu, co mám doma za parfémy, deodoranty, tělová másla a další věci na tělo, pleť.

Zapomněla jsem na sprchové gely, ale teď používám stejně jenom jeden, takže by ani nebylo co fotit :)

Na oběd jsem dneska měla výborný kuřecí plátek s kukuřicí, hermelínem a sýrovou omáčkou + hranolky ♥ Bože já nikdy nezhubnu :D Tohle jídlo musím někdy udělat doma.

 Můj miláček. Když jsem měla v ruce kupon na 50% slevu značky Guess, hned jsem věděla, že si za to koupím tenhle parfém :) 75 ml za cenu co stojí 30 ml bez slevy.

 Hlava parfému Guess Seductive I'm Yours: Pivoňka, maracuja 
Srdce parfému: Magnolia, květy tiaré, orchidej, lilie 
Základ parfému: Pižmo, vanilka, dřevité tóny, pačuli



 Na tenhle sice nebyla sleva 50%, jen 20%.. stejně jsem si ho koupila, i když to nejmenší provedení. Ale hurá, mám doma 35 ml Chanelu ! :D Díky těm parfémům můžu zapomenout na nový telefon, protože jednoduše nemám peníze. Ale co, starej telefon pořád tak nějak funguje :D

V hlavě parfému nás osloví sicilský pomeranč a kalábrijský bergamot, které postupně přechází do rozvíjejícího se srdce ranní růže a orientálního jasmínu. Klasickým základem se nesou nóty vanilky, bílého pižma a pačuli

 Rexonu jsem si teď hodně oblíbila, protože opravdu funguje a pěkně voní.

 Dnes jsem ho po dlouhé době použila a ta vůně je celkem dost pronikavá, což je dobře, protože stačí stříknout malinko :)

 Tělové máslo z Douglas Parfumerie. Miluju vůni vanilky.

 Tělové máslo kokos/banán z drogerie, dostala jsem ho k Vánocům.

 Tímhle jsem si mazala tetování :D A taky se hodí když si něco odřete a máte strup.

 Tuhle micelární vodu jsem dostala od Biedermy, když jsem byla na jejich 'setkání' v hotelu Continental spolu s dalšími produkty, které ale moc nepoužívám. Nekoupila bych si ji, protože je moc drahá a když už, tak bych si koupila ne pro citlivou pleť, ale pro mastnou. Nemůžu si ale stěžovat, i tahle je strašně super !

 Jelikož jsem kuřák a občas mi vadí ten smrad na rukách, tak používám tuhle antibakteriální vodu, po které ruce krásně voní a nejsou na nich bakterie, haha :)

Rozhodla jsem se, že nebudu jíst pozdě večer, uvidíme jak dlouho mi to vydrží.

4 komentáře:

  1. Bioderma je nej, já jsem si koupila tu zelenou verzi a nemůžu si ji vynachválit! :) Ale i tato je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chanel mam taky, ale Chance :-) A toho playboye taky. Ale mam radsi Spucy nebo Rock. Tu Guess chci moc moc :-) takze jsi mi dala brouka do hlavy :-D

    OdpovědětVymazat
  3. bepanthen... nejlepší věc :D je to vtipný, že jsem si vybrala z celé tvé přehlídky nejlepších věcí zrovna ten na komentování, ale.. pořád si něco škrábu a tak, takže souhlasím :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Parfém bomba :) guess miluji

    Jen co mi vadí promin musim ti to rict nenasim kdyz nekdo nosi prstynek na palci :D upo to semnou hazí :D

    OdpovědětVymazat